پژواک بوشهر
آخرین اخبار رسمی کشور

کلاهبردار ارزهای دیجیتال در بوشهر دستگیر شد

0 47

سرهنگ جوشن سهرابی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با وعده سودای نجومی ارز دیجیتال، سرمایه‌های شهروندان را به سرقت برده بود.
شناسایی 35 نفر از مالباختگان تاکنون.
هشدار به شهروندان برای استعلام قبل از هرگونه معامله یا فعالیت اقتصادی.

به گزارش رسمی نیوز؛
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با وعده سودای نجومی ارز دیجیتال، سرمایه‌های شهروندان را به سرقت برده بود.

سرهنگ جوشن سهرابی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، شخصی پس از ثبت شرکت برنامه‌نویس رایانه در شهر بوشهر فعالیت خود را آغاز و پس از جذب و دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان تحت عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با دادن وعده پرداخت سود بالا متواری شده است.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه متهم با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: تاکنون 35 نفر از افراد مالباخته شناسایی شده‌اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه، در اسرع وقت با همراه داشتن مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

وی همچنین به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام هرگونه معامله یا فعالیت اقتصادی، حتماً از دستگاه‌های متولی استعلام و پس از اطمینان کامل و رعایت ضوابط قانونی، اقدام به معامله یا فعالیت اقتصادی کنند.

سرهنگ سهرابی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند وقایع و رخدادها را از طریق سامانه ۱۱۰ و درخواست و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.